dilluns, 25 de maig del 2009

Llibre "Quiet"

"Quiet" cobreix set anys de vida d'un nen, el Lluís Serra Pablo, al qual anomenen LLullu. Aquest nen va néixer amb una greu encefalopatia que la ciència nuerològica encara no ha estat capaç de definir. El llullu té unes necessitats una mica peculiars, segons els sues pares diuen que això només significa que han d'estar una mica més pendents de la seva fragilitat.

Aquest llibre és escrit per el pare del nen, on narra l'estat emocional que provoca tenir un fill que com ell diu no progressa adequadament. Un estat que sovint produiex dolor, però que sobretot diu predomina la joia. Ho explicat mitjançant tot d'escenes concretes viscudes del Llullu.

Només puc dir que m'ha agradat molt aquest llibre, no sé si ha estat per la naturalitat amb què ho explica o pel fet de que si ens trobessím amb un nen així, com reaccionaríem?

Sovint pensem que si tenim un nen així, no sabríem què hauríem de fer, no sabríem reaccionar i potser ens cauria el món a sobre. Llegint aquest llibre et fa reflexionar sobre tot això.

És trist veure que no pot còrre, ni fins i tot caminar, no pot recordar res...Vaig plorar al final del llibre, i em vaig quedar força estona reflexionant. A la vida vas passant per diverses dificultats però sempre, malgrat tot, s'ha de tirar endavant i ser feliç.

Qui no recorda, no oblida.
Qui no oblida, recorda.
Qui recorda, oblida.
Qui oblida, no recorda.
Qui no recorda, no oblida.
Estimo, però no ho recordo.
M'estimen, i no ho oblido
Mai no cauré en l'oblit!

LLullu.


Aquest llibre fa bastant que me'l vaig llegir, però l'altre dia vaig veure un anunci en el diari on deia que farien un concert benèfic pels quiets. Que de títol portava com vaiem en aquets cartell: Moute-te pels quiets.

Per més informació podeu anar aquest bloc.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada